قرعه‌کشی پخش تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان کرمان در استانداری کرمان برگزار شد. 

 با آغاز زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن تا ۹ اسفند، قرعه‌کشی زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از صدا و سیمای مرکز استان  چهارشنبه ۲۵ بهمن در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد. 

این قرعه‌کشی با حضور استاندار کرمان، نامزد‌ها و نمایندگان نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان، مدیرکل صدا و سیما و رئیس هیئت نظارت انتخابات استان کرمان انجام شد. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در حاشیه این مراسم گفت: از استان کرمان ۶ نفر برای مجلس خبرگان رهبری، اعلام کاندیداتوری کردند و مورد تایید قرار گرفتند که یک نفر به دلیل تغییر حوزه انتخابیه در مراسم قرعه‌کشی حضور نداشت. 

وی بیان کرد: برای اینکه دیدگاه‌های کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده شود، ۹ کانال انتخاباتی در استان ایجاد شده است. 

فداکار گفت: از ۳ اسفند نیز برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی و کانال‌های انتخاباتی پخش می‌شود.

وی  بیان کرد: طبق نظرسنجی انجام‌ شده، فضای مشارکت در انتخابات خوب است و در همه حوزه‌های انتخاباتی استان کرمان، رقابت بین گروه‌های سیاسی مختلف وجود دارد و شاهد انتخابات رقابتی و پرشور خواهیم بود. 

احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز در این مراسم گفت: ۱۶۷ نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی درخواست پخش ویدئو‌های تبلیغاتی و ۱۱۱ نامزد نیز درخواست حضور در مناظره‌ها را داشتند.

وی بیان کرد: پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در ۴ نوبت از شبکه استانی کرمان و کانال‌های انتخاباتی استان  کرمان خواهد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.